Strona głównaMarketingReklama: konieczność czy fanaberia?

Reklama: konieczność czy fanaberia?

Reklama zewnętrzna stanowi jeden z najstarszych sposobów komunikacji wizualnej firmy z klientami. Przybiera jedną z dwóch form: samodzielną lub wspomagającą, w zależności od tego, czy produkty są reklamowane w jeszcze innych mediach. Grupą docelową reklam zewnętrznych są osoby, które prowadzą aktywny tryb życia.

Historia reklamy zewnętrznej

Chociaż pierwszy znany billboard pojawił się już w starożytnym Egipcie, można powiedzieć, że tak naprawdę zaczęto go wykorzystywać na większą skalę w latach 90 XIX wieku. To właśnie wtedy wynaleziono litografię, czyli metodę drukowania przy użyciu oleju i wody. Ta metoda pozwoliła na tworzenie plakatów. Od tego czasu reklama zewnętrzna zaczęła się cieszyć coraz większą popularnością. Umieszczano ją w miejscach, w których było duże natężenie ruchu.

Rodzaje reklam zewnętrznych

Agencja reklamowa łódź proponuje następujące rodzaje reklam:

  • szyldy łódź,
  • litery przestrzenne,
  • tablice reklamowe,
  • ekspozytory produktowe,
  • druki wielkoformatowe,
  • oklejanie witryn.

Zalety reklam zewnętrznych

Jedną z chętniej wybieranych form reklamy zewnętrznych są szyldy reklamowe. Reklamy zewnętrzne mają wiele zalet. Przede wszystkim są niedrogie i ułatwiają dotarcie do większego grona potencjalnych klientów. Reklama świetlna sprawia, że dana firma staje się rozpoznawalna przez ogromną liczbę osób.

Pozwala nawiązać kontakt z różnymi grupami odbiorców. Jeśli nasze produkty lub usługi nie są skierowane do konkretnej grupy docelowej, reklama zewnętrzna będzie naprawdę skuteczna.

Cechuje ją duża elastyczność. Idealnie sprawdzi się zarówno w mieście, jak i na wsi. Można ją umieścić w różnych miejscach, np. galeriach handlowych, na ulicy i przystanku.

Cechy reklamy zewnętrznej

Szyldy są niezwykle popularne. Można nimi wyraźnie oznakować siedzibę firmy, punkt handlowy lub usługowy, salon albo biuro. Dzięki temu klienci nie muszą już błądzić. Reklama świetlna wyróżnia się elegancką, regularną bryłą. Dzięki temu logo lub nazwa wygląda estetycznie.

Tablice reklamowe są wszechstronne i uniwersalne. Można je zamontować zarówno na zewnątrz, jak i w środku. Zwykle znajdziemy na nich nazwę i jej ofertę.

Warto też wspomnieć o ekspozytorach produktowych. Firma reklamowa oferuje nowoczesne, stylowe i funkcjonalne prezentery i stojaki. Sprawdzą się w działaniach promocyjnych i budowaniu profesjonalnego wizerunku przedsiębiorstwa.

Druki wielkoformatowe są większe niż standardowa wizytówka lub ulotka. Można na niej śmiało umieścić wszystkie informacje, które zainteresują klienta.

Bardzo prostą i skuteczną formą reklamy jest również oklejanie witryn. Często takie rozwiązanie wybierają biura, punkty usługowe i handlowe. Na folii do wyklejenia można umieścić dowolną grafikę. Wyróżnia się żywymi kolorami i doskonale oddaje charakter miejsca.

Czy reklama zewnętrzna jest skuteczna?

Reklama zewnętrzna. Warto zwrócić uwagę na jej częstotliwość. Firma reklamowa Developzone Łódź podkreśla, że reklamy oglądane wielokrotnie utrwalają przekaz w głowie odbiorców. Dlatego reklama jest skutecznym narzędziem marketingowym. Oddziałuje na różne bodźce, m.in. na wzrok. Dzięki temu ma dużą wartość przekonywania potencjalnych klientów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Must Read