Strona głównaMarketingWyspy ekspozycyjne – zaprezentuj swoją ofertę w przestrzeni handlowej

Wyspy ekspozycyjne – zaprezentuj swoją ofertę w przestrzeni handlowej

Odpowiednio zaprezentowana marka oraz jej oferta pozwala budować profesjonalny wizerunek, wzbudzać zaufanie klientów, a także dostosować prezencję do DNA firmy i komunikacji visual merchandisingowej. Jednym ze skutecznych sposobów na taką prezentację są wyspy handlowe, które z powodzeniem można umieścić w pasażach galerii handlowych, wewnątrz hiper- i supermarketów czy na targach branżowych.

Ponad 60% zakupowych decyzji podejmowana jest przez klientów pod wpływem atrakcyjnie zaprezentowanej oferty. Wyspy handlowe realizują wiele kluczowych funkcji, które pozwalają przyciągnąć uwagę klienta i wpływać na jego odczucia oraz emocje już od pierwszego zetknięcia się z marką, a także z jej ofertą. Z tego też względu prawidłowo zaprojektowana wyspa handlowa staje się niezwykle skutecznym narzędziem promującym markę i jej sprzedaż w przestrzeni handlowej, a także pozwala na prowadzenie aktywnego handlu bez dysponowania własnym stacjonarnym sklepem.

Wyspy handlowe – skuteczny sposób na promocję w morzu konkurencji

Wyspy ekspozycyjne muszą być zaprojektowane i wykonane zgodnie z najnowszymi trendami w dziedzinie visual merchandisingu. Ich produkcja poprzedzana jest wnikliwą analizą potrzeb marki, sprecyzowaniem grupy docelowej, a także określeniem warunków lokalizacyjnych, w których umieszczona będzie wyspa.

Poza tym jeszcze na etapie projektu określa się specyfikę konstrukcji nośnej, materiały, które posłużą do budowy wyspy, a także jej wyposażenie w systemy audio-wizualne i grafiki reklamowo-dekoracyjne.

Niezwykle istotne jest, by wyspy handlowe tworzone były zgodnie z najnowszymi trendami oraz oczekiwaniami i potrzebami docelowej grupy odbiorców. Należy pamiętać, że na skupienie uwagi klientów firmy mają zaledwie kilka sekund. W dobie wszechobecnego szumu medialnego, ogromnej konkurencji i silnie oddziałujących komunikatów reklamowych, wykonanie atrakcyjnego wizualnie, funkcjonalnego, a przede wszystkim skutecznie oddziałującego na konsumenta stoiska handlowego to nie lada wyzwanie.

Skutecznie zaprojektowana wyspa ekspozycyjna to klucz do sprzedażowego sukcesu

Według badań firmy Mood aż 70% producentów i 85% handlowców działających na rynku detalicznym uważa, że odpowiednio zaprojektowane i wykonane materiały POS oraz wyspy handlowe są w stanie przyczynić się do wzrostu współczynnika ROI (zwrotu z inwestycji) i znacząco wpłynąć na wizerunek marki. Aby zapewnić swojej firmie możliwie najwięcej korzyści z posiadania wyspy handlowej w przestrzeni sprzedażowej, należy zlecić jej produkcję profesjonalnej i doświadczonej firmie, która od A do Z zajmie się jej projektem, produkcją, a także montażem we wskazanym przez firmę miejscu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Must Read