Rozwój i popularność internetu rośnie dynamicznie i nieodwracalnie. Coraz więcej osób decyduje się na zakupy w sieci, a zanim wybierze firmę, sprawdzi w sieci informacje i opinie o niej. Skłania to firmy do konieczności zaistnienia w wyszukiwarkach i rozwoju technologicznego. Kiedy jednak to się zaczęło?
Krótka historia e-commerce
Początki Internetu datuje się na rok 1969, a pierwszy zakup online został poczyniony czterdzieści lat temu, w 1979 roku. Taki okres czasu od początków istnienia do stania się potęgą w sprzedaży i wymianie dóbr to niezwykle krótki przedział. Przełomowy moment tworzenia się prekursorskich sklepów internetowych dokonał się dopiero w 1992 roku, a bodźcem było odwołanie zakazu użytku komercyjnego internetu przez władze USA. W początkowym okresie sklepy internetowe proponowały tylko zapoznanie się z ofertą przez stronę internetową. Sklep miał głównie rolę reklamową, a zakupu dokonywano przez telefon.
Z szerokiego potencjału Internetu zaczęto korzystać w 1994 roku, a użytkowników zaczęło przybywać o 2-3% co miesiąc. E-sklepy przybrały już znaną nam formę z możliwością dokonania zakupu poprzez koszyk czy formularz. Nie wyobrażamy sobie teraz braku możliwości porównania cen czy charakterystyki produktów w celu wyboru najlepszego z bogatej oferty produktów, nawet z całego świata. Internet staje się potęgą wszystkich rynków.
Początki pozycjonowania stron firmowych
Pozycjonowanie stron internetowych nabrało znaczenia, kiedy w Internecie wzrosła rola wyszukiwarek internetowych zamiast portali. Zaczęły one automatycznie przeczesywać sieć i zapisywać otrzymane dane ze stron w bazie danych. Taką rolę pełnią algorytmy Google, które posiadają biliony zindeksowanych stron, dzięki którym ustalają ich pozycje według wielu aspektów i potrafią odpowiedzieć na zadaną przez użytkownika frazę.
To, czy Twoja strona po pozycjonowaniu w Krakowie znajdzie się w Top 10 wyszukiwań, zależy od ponad 200 wyjątkowych czynników. Zmiana choćby jednego z nich ma ogromny wpływ na pozycjonowanie. Google chce, aby odpowiedź na wyszukiwanie była jak najbardziej precyzyjna i wartościowa dla użytkownika, dlatego stale zwiększa ilość i jakość algorytmów. Sprawdź, jak niewielkie są nasze ceny pozycjonowania stron do wielkości obszaru naszych działań.
Działania SEO, czyli ulepszające pozycjonowanie stron internetowych i firmowych np. w Krakowie, mają na celu podniesienie pozycji w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie zwiększenia przychodów i pozyskania klientów danej witryny. Nie jest to jednak prosty proces, dlatego zapracowani właściciele firm internetowych powinni powierzyć je w ręce doświadczonej agencji SEO np. z Warszawy.
Zalety współpracy ze specjalistyczną firmą SEO
Zaoszczędzimy Twój cenny czas – zaufaj doświadczeniu specjalistycznej firmy SEO z Warszawy, takiej jak Blumo, która kompleksowo zajmie się stroną
- wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania – właściwe działania SEO umożliwią przyrost liczby zapytań, co dodatkowo wygeneruje ruch na stronie i nasili konwersję
- zyskanie klientów lokalnych – pozycjonowanie stron np. w Krakowie ułatwia dotarcie do docelowych klientów na wąskim obszarze i zwiększenie szans małych firm na sukces wobec konkurencji większych firm
- analiza i dobór właściwych fraz kluczowych – zapewnia duży ruch zainteresowanych klientów, którzy rzeczywiście szukają produktów, które oferujesz
- budowanie zaufania i rozpoznawalności – im wyższej Twoja strona firmowa jest w wyszukiwaniach, tym więcej zaufania zyskuje u odbiory i będzie chętniej odwiedzana
- atrakcyjne ceny – czas to pieniądz, więc oddaj w nasze dobre ręce pozycjonowanie strony firmowej w Krakowie, dzięki czemu będziesz mieć więcej czasu dla swojego biznesu. Sprawdź na naszej stronie pozycjonowanie stron w Krakowie i ceny pozycjonowania stron w innych miastach, także SEO w Warszawie.