Strona głównaBiznesPozycjonowanie - co to jest SEO?

Pozycjonowanie – co to jest SEO?

Jednym z bardzo popularnych pojęć jeśli chodzi o internet jest SEO. Jednak czym to tak naprawdę jest? Warto poznać najważniejsze informacje na ten temat zanim zdecyduje się na podjęcie współpracy z jakąkolwiek firmą SEO.

Co to jest pozycjonowanie?

SEO to skrót od angielskiego Search Engine Optimalization. Chodzi o to, aby tak ustawić stronę, aby zwiększyć jej widoczność w wyszukiwarkach internetowych. Obecnie praktycznie wszelkie działania opierają się o wyszukiwarkę Google.Im większa widoczność strony w wyszukiwarce Google tym więcej użytkowników do niej dociera co z kolei sprawia, że zyskuje się większą ilość klientów. Jest to podstawowa forma marketingu, która ma za zadanie zwiększenie zysku dla strony pozycjonowanej.

Jakie są działania w SEO?

Generalnie w SEO stosuje się działania na stronie wśród, których wymienia się dostosowywanie treści do Google, wstawianie odpowiednich znaczników meta, alt oraz wiele innych. Wśród tych działań znajduje się także content marketing i inne pokrewne działania mające na celu sprawienie, że strona będzie prezentowała się zarówno dobrze dla ludzi jak i robotów. Drugim elementem działań jest link building, który polega na zdobywaniu wartościowych linków prowadzących do pozycjonowanej strony, dla której wykonuje się działania SEO. Zdobywając tego rodzaju linki trzeba pamiętać, że znaczenie ma nie tylko ich ilość, ale także tematyczność i pochodzenie. Lepiej postawić na mniejszą ilość, a lepszą jakość niż robić to hurtowo.

Dzięki SEO można poprawić jakość prowadzonego biznesu, zyskać większą ilość odwiedzających stronę czy też sprawić, że sama strona będzie wyglądała lepiej. Mając biznes opierający się na działaniu w internecie po prostu nie można zapominać o SEO.

1 KOMENTARZ

  1. Jak by nie patrzeć, za takie SEO trzeba sporo zapłacić, za efekt rozliczać się nikt nie chce, wszędzie tylko ryczałt …

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Must Read