Strona głównaInternetDropshipping, co to i jakie możliwości niesie za sobą w branży e-commerce

Dropshipping, co to i jakie możliwości niesie za sobą w branży e-commerce

Integracja sklepu internetowego z zewnętrznymi platformami sprzedażowymi pozwala na zwiększenie dostępnego asortymentu w sklepie, a co za tym idzie przyciągnięcie nowych, potencjalnych klientów oraz zwiększenie sprzedaży przy jednoczesnym wzroście obrotów.

Aby ułatwić sobie prowadzenie e-sklepu i usprawnić wysyłkę, tak aby klient po zamówieniu oczekiwał na nią maksymalnie, jak najkrótszy czas, warto wdrożyć opcję dropshiping i wysyłać towar bez fizycznego magazynowania przedmiotów dostępnych w ofercie.

Na czym polega opcja automatycznej wysyłki towarów

Dropshipping, co to jest? To posiadanie produktów w naszym sklepie internetowym, które dostępne są w sprzedaży dla klientów witryn, ale nie posiadamy ich fizycznie na magazynie Poprzez podpisanie umów z hurtowniami, wykorzystując dropshiping, konsument, wrzucając towar do koszyka, otrzyma produkt bezpośrednio z hurtowni bez konieczności nadawania go z naszego punktu sprzedaży. Jest to doskonała opcja umożliwiająca wystartowanie platformy internetowej z niskim wkładem własnym, wystarczy nam tak naprawdę zbudowana strona internetowa.

Znamy już dropshiping, wiemy co to jest, teraz czas na integrację wirtualnej hurtowni z ErpBox, który daje nam:

  • Automatyczne powiadamianie hurtowni o zakupie przez klienta
  • Automatyczne tworzenie danych do wysyłki
  • Pełną automatyzację wysyłek maili do klienta o statusie wysyłki
  • Przesyłanie danych o statusie płatności

Wykorzystując optymalizację sklepu z systemem ErpBox, można w pełni zautomatyzować działania dropshippingu i zyskać czas oraz zmniejszyć koszty niezbędne do obsługi klienta. Współpracując
z hurtowniami kontakt dotyczący wysyłki towaru, odbywa się w sposób automatyczny, dzięki czemu, czas możemy poświęcić na dalszy rozwój sklepu internetowego – zobacz teraz.

Czy warto wdrażać nowe rozwiązania do biznes online

Patrząc na dropshiping, co to – jest to rozwiązanie posiadania hurtowni internetowej bez konieczności wynajmowania powierzchni magazynowych jest doskonałym ułatwieniem, obniżając koszty prowadzenia sklepu o, chociażby koszty najmu powierzchni. Zarobek, jaki zostaje wygenerowany, wynika z narzuconej na produkt marży, który pozostawiamy na koncie sklepu, hurtowni przesyłając jedynie kwotę za towar.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Must Read