Strona głównaMarketingCo to jest audyt seo?

Co to jest audyt seo?

Audyt seo – być może nie raz słyszałeś to określenie i zastanawiałeś się czym właściwie jest audyt seo. Mówiąc najprościej jest to analiza Twojej strony internetowej. Jej celem jest wskazanie obszarów i kwestii, których poprawa i optymalizacja ma doprowadzić do polepszenia pozycji witryny w wyszukiwarce Google. Audyt seo jest także podstawowym dokumentem niezbędnym przy zawieraniu współpracy między przedsiębiorcą a agencją seo.

Jakie elementy zawiera audyt seo?

Dobrze przygotowany audyt powinien zawierać szereg informacji między innymi: historyczne dane dotyczące domeny, jej wiek i profil linków do niej prowadzących. To bardzo ważne, by sprawdzić jakimi metodami strona była wcześniej pozycjonowana. Jeśli prowadzi do niej wiele linków z niezaufanych źródeł jej wiarygodność w Google jest bardzo niska.

Audyt seo powinien również zawierać dane odnośnie różnych wskaźników zbiorczych np. Domain Authority, Page Authority, MozTrust.

Kolejnym ważnym aspektem jest również sprawdzenie czy strona jest dobrze dostosowana do działania na urządzeniach mobilnych. Ponieważ coraz więcej osób korzysta ze stron na swoich smartfonach czynnik ten jest ważny i będzie nadal zyskiwał na znaczeniu. Dlatego informacje o tym również powinny się znaleźć w audycie seo.

Meta tagi to kolejne aspekty, których nie może zabraknąć w audycie seo. Ich optymalizacja odgrywa ważną rolę w procesie pozycjonowania strony, dlatego nie sposób ich pominąć. W skrócie do znaczników meta zaliczamy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Must Read