Strona głównaMarketingBanery, billboard czy roll-up? Zalety i wady poszczególnych rozwiązań

Banery, billboard czy roll-up? Zalety i wady poszczególnych rozwiązań

Na rynku istnieje wiele rodzajów i form reklamy zewnętrznej. Najpopularniejsze są w dalszym ciągu różnego rodzaju billboardy i banery, ale coraz większą popularność zyskuje lekka reklama wolnostojąca, jak na przykład różnego rodzaju potykacze, czy właśnie reklama w systemie roll-up. Jakie wady i zalety mają tego rodzaju reklamy i jakie są dla nich najwłaściwsze zastosowania?

Mała reklama wolnostojąca – roll-up

Reklama wolnostojąca typu roll-up to przede wszystkim bardzo duże możliwości połączone z ogromną wygodą. Reklamy tego rodzaju świetnie sprawdzają się wszędzie tam, gdzie mobilność materiałów reklamowych jest zaletą. Będą one sprawdzały się doskonale w sytuacjach takich jak wystawy, giełdy i wiele podobnych. Bardzo dużą zaletą tego rodzaju reklamy jest również koszt jej utrzymania. Niska cena utrzymania reklamy wiąże się z wymiennością jej elementów. Statyw systemu roll-up posłużyć może przez wiele lat. Wymienia się w razie potrzeby same zwijane banery z nadrukowaną grafiką. Warto zwrócić uwagę również na coraz większą dostępność tego rodzaju materiałów reklamowych. W przypadku systemu takiego jak roll up Katowice czy jakiekolwiek inne, większe miasto oferuje przynajmniej kilka możliwych punktów.

Reklamy wiszące – banery

Wieszane na ścianach, płotach, czy odpowiednich ramach banery to absolutna klasyka reklamy zewnętrznej. Tego rodzaju reklama cechuje się przede wszystkim łatwością w znalezieniu odpowiedniego dla niej miejsca. Sam baner jest bardzo łatwy w transporcie i może wisieć praktycznie na jakiejkolwiek płaskiej powierzchni. Problemem są sytuacji, w których takich powierzchni brak, albo nie są one korzystnie usytuowane. Rozwiązaniem bywają specjalne, przeznaczone do wieszania banerów, wolnostojące ramy.

Reklama większego formatu – billboardy

Billboardy to już reklama zdecydowanie większego formatu. Pozwalają one na dotarcie do bardzo dużej grupy odbiorców, ale wymagają odpowiedniego miejsca. Nie zachęca również koszt, który najczęściej wielokrotnie przewyższa koszt powieszenia baneru, czy ustawienia reklamy wolnostojącej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Must Read