Popularne rodzaje reklamy stojącej

Na rynku nieustannie pojawiają się nowe produkty i rozwiązania pozwalające na działania reklamowe. Szeroki wybór, różnorodność formatów i tworzyw sprawia, że warto wykorzystywać ten potencjał. W ramach inspiracji opisujemy popularne i efektywne rodzaje reklamy stojącej.

Wśród popularnych rozwiązań reklamowych wyróżniamy m.in. stojaki, szyldy, ścianki banerowe, trybunki itd. Warto dobrać materiały odpowiednio do potrzeb, aby zapewnić maksimum skuteczności. Mimo dynamicznego rozwoju i rosnącej popularności działań reklamowych w Internecie, tradycyjne rozwiązania nadal są cenne – m.in. reklama stojąca. Poniżej najważniejsze z jej rodzajów.

Roll up

Bez wątpienia jednym z najpopularniejszych materiałów typu POS jest Roll-up. To produkt powszechnie wykorzystywany w reklamie wizualnej, gdyż niezwykle szybki do przygotowania. To wytrzymała konstrukcja, na której prezentowany jest materiał syntetyczny z wybraną grafiką. Roll-up to jeden z najczęściej stosowanych materiałów marketingowych wykorzystywanych przez większość firm.

Ścianka banerowa

Ścianka banerowa występuje w różnych rozmiarach i stanowi świetny sposób do prezentacji różnego rodzaju banerów. Jest powszechnie wykorzystywana do działań reklamowych podczas pokazów oferty danej marki, eventów, prezentacji, konferencji prasowych, zagospodarowanie powierzchni wystawienniczej, ale może posłużyć także jako tło podczas sesji zdjęciowych.

Szybki i łatwy montaż to dodatkowe zalety tego rozwiązania. Na rynku jest wiele rozwiązań z możliwością regulacji wysokości i szerokości, dzięki czemu można dopasować system do każdego pomieszczenia.

Ścianka pop up

Innym rodzajem ścianki wystawienniczej jest ścianka pop up, która pozwoli zaprezentować produkt lub ofertę. Ich duża powierzchnia pozwala zamieścić dane i logo firmy, przewodnie hasło reklamowe, wysokiej jakości zdjęcia oraz dodatkowe treści marketingowe. Warto wybrać model z trybunką i oświetleniem, aby stoisko było widoczne dla klientów.

To jeden z najważniejszych elementów każdego stoiska targowego, eventów, pokazów, konferencji, spotkań promocyjnych itd. Ścianki pop-up są często wybieranym rozwiązaniem, gdyż są lekkie, przenośne, łatwe w rozstawieniu itd. Oferują niemal nieograniczone możliwości zaprezentowania firmy i produktów.

Trybunki

Trybunki zdobywają coraz większą popularność podczas targów, prezentacji czy konferencji, m.in. w branży retail. To nie tylko dodatkowa powierzchnia na grafiki reklamowe – jest wyjątkowo praktyczna, gdyż można na niej rozłożyć materiały reklamowe i prezentować potencjalnym klientom ofertę.

Odpowiednio dobrane rozwiązania, jak roll up czy ścianki pop-up, ułatwiają zaprezentowanie oferty, wzbudzenie zainteresowania, pozyskanie kontaktów, a także wzmocnią świadomość o marce oraz jej wizerunek.

Popularne rodzaje reklamy stojącej
Rate this post

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here