Pojawienie się nowych technologii przeobraziło pracę wielu specjalistów. Nie inaczej jest w branży public relations. Internet i narzędzia marketingowe są coraz chętniej wykorzystywane przez agencje PR. Z jakich narzędzi korzystają dziś eksperci do spraw public relations? Jakie działania...
Gdy zaczynamy swoją przygodę z internetem, musimy najpierw poznać wszystkie zagadnienia związane z obecnością w sieci. Jeśli planujemy na przykład otworzyć sklep internetowy, lub podjąć inne działania związane z zarabianiem w internecie, powinniśmy dowiedzieć się, czym jest marketing internetowy,...
W większości sklepów przeważają dobrze znane każdemu reklamówki foliowe, które jak powszechnie wiadomo, nie nadają się do recyklingu, tylko przyczyniają się do zanieczyszczania środowiska naturalnego. Niestety sami możemy sobie podziękować, gdyż korzystając z takich plastikowych folii, przyczyniamy się...
Na rynku nieustannie pojawiają się nowe produkty i rozwiązania pozwalające na działania reklamowe. Szeroki wybór, różnorodność formatów i tworzyw sprawia, że warto wykorzystywać ten potencjał. W ramach inspiracji opisujemy popularne i efektywne rodzaje reklamy stojącej. Wśród popularnych rozwiązań reklamowych wyróżniamy...
Wirtualny doradca, asystent, konsultant albo po prostu cybernetyczny towarzysz rozmowy. Chatbot to po prostu w pełni zautomatyzowany system, wyposażony w specjalny algorytm, który umożliwia prowadzenie konwersacji z człowiekiem w czasie rzeczywistym. Chatboty są bezobsługowe i nie musimy sprawować nad nimi...
Reklama zewnętrzna stanowi jeden z najstarszych sposobów komunikacji wizualnej firmy z klientami. Przybiera jedną z dwóch form: samodzielną lub wspomagającą, w zależności od tego, czy produkty są reklamowane w jeszcze innych mediach. Grupą docelową reklam zewnętrznych są osoby, które...
Rynek reklamy od wielu lat ulega ciekawym przeobrażeniom. Kanały działań reklamowych to dziś nie tylko radio, prasa czy telewizja, ale przede wszystkim internet. Każdy marketingowiec dobrze wie, że nieumiejętnie przygotowana kampania, działania zbyt nachalne, będą wiązać się z...
Na rynku istnieje wiele rodzajów i form reklamy zewnętrznej. Najpopularniejsze są w dalszym ciągu różnego rodzaju billboardy i banery, ale coraz większą popularność zyskuje lekka reklama wolnostojąca, jak na przykład różnego rodzaju potykacze, czy właśnie reklama w systemie...
Rozwój i popularność internetu rośnie dynamicznie i nieodwracalnie. Coraz więcej osób decyduje się na zakupy w sieci, a zanim wybierze firmę, sprawdzi w sieci informacje i opinie o niej. Skłania to firmy do konieczności zaistnienia w wyszukiwarkach i rozwoju...
Odpowiednio zaprezentowana marka oraz jej oferta pozwala budować profesjonalny wizerunek, wzbudzać zaufanie klientów, a także dostosować prezencję do DNA firmy i komunikacji visual merchandisingowej. Jednym ze skutecznych sposobów na taką prezentację są wyspy handlowe, które z powodzeniem można umieścić...

Polecane